Selailin netistä muiden leivonta- ja kakkublogeja. Ihanista kuvista innostuin itsekin leipomaan. Mitään koulutusta alaan minulla ei ole, tekemällä opettelen kaikkea. Olen peruskoulun jälkeen opiskellut Merkonomiksi ja kaupassa olen töissä iltaisin ja viikonloppuisin. Päivät olen kahden pienen lapsen kanssa kotona. Vapaa-ajallani leivon omaksi iloksi ja tuttuille. Nykyään tulee eniten leivottua kakkuja, se on niiiiiiiiin kivaa!

Melkoista väline-urheilua tämä kakkuilu on! Leivontatarvikeliikkeet on pullollaan kaikkia ihania koristelujuttuja. Oikeilla välineillä saa helposti kivaa aikaan, ehkä vähän taitoakin tarvitaan.

Reilu puoli vuotta olen nyt leiponut lähes päivittäin. Tänä aikana on rahaa mennyt aivan kamalasti välineisiin ja tarvikkeisiin. Turhia juttujakin on tullut ostettua.

Siksi ajattelinkin kirjoittaa tämän jutun, te kokeneet kakkuilijat ja muutkin, jättäkää tähän postaukseen kommentti mistä ette luopuisi leivonnassa (samaa ei saa kirjoittaa mitä on jo vastattu) Kokoan vastauksista listan, josta toivottavasti on apua niille jotka innokkaana alottelevat leipomaan.

Kaikkien kommentin jättäneiden kesken arvon 20€ lahjakortin leivontatarvikekauppaan aikaa vastaamiseen on syyskuun loppuun asti.

Itse olen käyttänyt eniten kaulinta, jossa tarttumaton pinta sekä isoa silikonialustaa, entä sinä?